Thursday, August 2, 2007


انا نجحت !!
الحمد لله.....الحمد لله ...أنا نجحت وجبت جيد جداً انا فرحاااااااااااااااااااااااان أنا كنت في الأول زعلان جدا علشان كنت جايب امتياز السنه اللي فاتت وكان عندي أمل اني اكون أحسن السنه دي لكن فوجئت بالنتيجه........ما علينا على رأي د/عادل مرعي، حبيب قلبي... انت داخل الكليه دي ليه؟؟؟؟ علشان تجيب تقديرات وكده ولا علشان تبقى صيدلي محترم تنفع الناس؟؟؟؟؟
بجد الكلمه دي ريحت قلبي كتيييييييييير وعليا جميل كبير قوي لـ د/عادل لأن انا فعلا داخل الكليه علشان بحبها وحتى لو هي مش بتحبني ومش هتديني زي ما انا با اديها واخدت على دماغي برضه هاقبل لأني عايز أجيب امتياز في حب الناس وثقتهم فيا و مهارتي ومش مهم الكليه طالما ان انا بذاكر و بعمل اللي عليا و الباقي على ربنا وأحلى حاجه ان الواحد يرضى من قلبه...............
المهم دلوقتي ان انا فرحاااااااااااااااااااااااااااااااااااان وعايز الحلاوة!



4 comments:

Anonymous said...

ازيك يادكتور محمود
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
والف الف مبروك ليك النجاح والله من قلبي بجد
انت اكيد عارف معزتك في قلبي
ومتزعلش انت عارف ان السنادي كانت انتقااااااااام يعني اللي ينجح فيها يبقي كانه جاب امتياز وانت عارف كده
والف مبروك علي الموقع الجاااااااااامد ده
تصدق احسن كلمه سمعتها من اول مادخلت الكليه ديه
(ان الواحد بيذاكر من علشان يجيب اكتياز حبر علي ورق لا علشان ينفع الناس بجد ويجيب امتياز في قلوبهم)
ويارب يوفقك دايما واشوف دكتور بشنبات
اخوك/احمد ياسين

Anonymous said...

مبروك النجلح يا حودة
الف الف مبروك
اشاء الله دايما ناجح
وعايش
حياتك
صح
انا مين؟
خمن
ولو معرفتش
يبقى انا درش

Ma7moud So3ody said...

اخويا أحمد.....و حبيب روحي مصطفى
انتو احسن ناس ربنا يخليكو ليا
و دايما كلنا في نجاح مع بعض

Anonymous said...

صعب انسان ناجح في اكتر من حاجة في حياته ويكون ليه عقلية زيك يزعل علشان جاب جيدجدا السنة دي.زي ماقال الدكتور عادل انك اكيد بتدرس في الكلية دي عشان تبقى دكتور مميز وشاطر مش عشان تعلق شهادة الممتاز عالحيطة ويافرحتى بيك بتغرق في الزيطة :d
اوعى تزعل والف مبروك وعوضها السنة الجاية
ميناس خطاب