Wednesday, August 22, 2007

و مش هخاف



هاقول كلام....كبييييييييييييييييييييييير

م الآخر.. ومن غير لف و دوران....هقول حاجه.....فكرت فيها كتير

و الآن لن اتردد

انا بحب نفسي قوي

انا معجب بنفسي اكيد

و فخور جدًا بيا

و بموت ف حاجه اسمها محمود أمين

و عندي ثقه بلا حدود فيا

حاسس ان في حاجات كتير عملتها بإرادتي و عزيمتي ..بفضل الله طبعا

و نجحت ف حاجات كتير بمجهودي ..بعد توفيق ربنا طبعا

و حاسس اني هاكون حاجه كبيره ف المستقبل.. ان شاء الله طبعا

و هاعمل حاجات كتيرتفيدني و تفيد الناس... ان شاء الله

و فرحان قوي ان انا لسه عايش و بكتب الكلام ده دلوقتي

و مبسوط قوي علشان بعبر عن اللي جوايا بحريه

و لتاني مره بقول انا حد كويس

ايوه انا حلو

ايوه انا ناجح

و فخور بكده

اوعى تفتح بقك بكلمه......لسه مخلصتش كلامي

بس مش مغرور

بس مش اناني

بس مش طماع

ولا حتى متعالي

و بسمع رأي الناس

و احترمه و افكر فيه

و احب اخدم الناس

باللي اقدر عليه

و اساعدهم كمان

لكن لا أقبل التدخل في خصوصياتي

و بقبل نقد الناس

و اغير من نفسي للأحسن

كان مبدأي ....بحب الحياه و بحب الناس

و دلوقتي و من غير خوف.....و كمان بقلب جامد

هاقول

بحب نفسي و بموت فيها

و فخور جدا ان انا...هو انا

ها ...كنت هتقول ايه

7 comments:

Anonymous said...

محمود
مش انت بس اللي بتحب نفسك
انا كمان بحبك
ةفخور بيك
وسعيد جدا بالموضوع ده
دماغك كدة..بقت مختلفة

مروة عوض said...

ايه يا مصطفى دخلت ولقيتك كاتب اللى كنت عايزة اقوله :)

محمود انا مبسوطة انك بتعبر عن اللى جواك بحرية ...خليك واثق في نفسك وثق انك هتعمل المعجزات
وخليك قدوة نفسك ومتنساش تبعت الموضوع ده لأستاذه نهي عشان تعملك دورة فردية ليك لوحدك :p
ربنا معاك

Anonymous said...

كنت عايزة أقول صح كلامك :d
انت لازم فعلا تحب نفسك لانها بتساعدك في كل حاجة نجاحك تميزك تفوقك وانشاء الله تبقى حد كويس وجامد جدا.
حب نفسك ياعم هي تستاهل تتحب
ميناس خطاب

Ma7moud So3ody said...

مصطفى فتحي
دايما حاسس بيا و قاري دماغي بس ف الأول انت اللس ساعدتني اكون كده ... صح ولا نوووووو

***
مروه عوض
اكيد طبعا كلامي ده مش غريب عليكي انت عارفاه كويس و عارفه دماغي ههههه
بس بجد سعيد قوي على ان انتي فاهمه وجهت نظري و شكرا ليكي كتيييييييير

***
ميناس خطاب
الراعي الرسمي لمدونتي:)
بجد اشكرك على رأيك ده....و حمد الله ع السلامه يا جميل

أشكركم كلكم انا بافرح قوي من كلامكم ده
بس في حاجه كلامكم ده هيزود ثقتي ف نفسي قويييييييييي و محدش يكلمني بقي وانا مش مسؤووووووول :D

Anonymous said...

مين الي كزب عليك والك انك حلو بص في المرايه كويس

Ma7moud So3ody said...

و ليه ابص ف المرايه.....و من امتى كان حكمنا على ظاهرنا
تعالى انت كده و وريني انت تعرف اللي جوايا ازاي و لو في حاجه و حشه اهلاً بيك و برأيك

منة said...

اذيك يادكتور محمود انالاول مرة بكلمك احب اقوللك انك لازم تحب نفسك لانهاتستاهل تتحب بجد ومش بس انت اللى بتحب نفسك وكل اللى يعرفك اوحتى يشوفك بيحبك ولانى على ايدك اتعلمت ازاى احب نفسى بعد19سنة كره فيها