Sunday, August 5, 2007

كلمة حق

أنا لست جورجياً
الغناء فن.....والمغني أكيد فنان.....و الفنان اكيد حساس متذوق
حلو قوي لحد كده؟؟
انا كمستمع اما احب اسمع اغنيه لازم تكون كلماتها عذبه ...يكسوها لحن يجعلك تتمايل معه...يؤديها فنان دافئ الصوت
و مش كده و بس لأ لازم يكون عنده احساس عشان يعيشك معه في الأغنيه
وأنا من وجهة نظري الشخصيه أن جورج بيه لا يتمتع بأي دفء ولا أي درجه حرارة ف صوته..
لا أراه إلا مجرد شوية تجعير.....عمره ما كان غناء اطلاقاً
لأ وايه سلطان الطرب كمان.....وده معناه ان احنا بجد محتاجين عملية استئصال اذننا الفاسده و استبدالها بواحده بلاستك.....هتقضي الغرض برضه
ايه عاجب الناس ف صوته عايز افهم انا........ده انا صوتي احلى منه و النعمه
ع العموم علشان مش عايز وجع دماغ......ده رأيي و أنا حر فيه و اللي مش عاجبه
يسمع جورج......... و يستاهل اللي يجراله

3 comments:

Anonymous said...

احييك كل التحية واشكرك كل الشكر وكل حاجة حلوة على انك مش بتحب جورج ذلك الانسان الذي يعتبر الناس نعيره غناء.حسستنى بالتفاؤل كنت قربت اشك في نفسي من كتر الناس اللي بتحبه معرفش على اى
عشان كده بقولها بصوت عالى انا مش بحب جورج وسوف

Anonymous said...

ميناس خطاب :)

Lobna Ahmed Nour said...

لله في خلقه شؤون .. متفقة معاك 100% وتحياتي