Thursday, August 2, 2007

لأول مرة....أحس بمتعه بجد

لأول مرة .............أحس بمتعه
لأول مرة، عملت ورشه عمل في المجله "مجلة كلمتنا" ولأول مرة برضه ليا اني اقف امام ناس و اشرح لهم حاجه في سبيل العلم أنا كنت فرحان جداً و طاير م الفرحه وانا باعمل الورشه دي و في نفس الوقت كنت قلقان من رد فعل الناس بسبب عدم خبرتي ف الموضوع لكن الحمد لله عجبت ناس كتير وده لأني كنت واثق بنفسي كتير و مش خايف اطلاقاً بل ان انا عندي رغبه ملحه اني اخوض التجربه تاني ...............
ع العموم انا باشكر ربنا جدا على توفيقه لي...ثم باشكر اخويا و حبيبي وكل حاجه ف حياتي مصطفى فتحي لأنه هو اللي اتاح لي الفرصه دي في الأساس و من غيره اكيد كنت هاخسر كتير ........

ادعولي على طول اكون في تفوق ونجاح.......بحبكم

1 comment:

Anonymous said...

فعلا كانت وورك شوب جامده جدا وانت كنت هايل انا مصدقتش لما عرفت انها اول وورك شوب تعملها.استمر والى الأمام
ميناس خطاب