Sunday, August 5, 2007

يااااااااااااااه...هو انا وحش قوي كده



!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مكنتش أعرف اني وحش قوي كده.......مكنتش اعرف ان انا بالمنظر ده في عيون الناس
هي الناس ايه اللي جرالها خلاص مفيش احساس......مينفعش نراعي بعض
يعني مينفعش يبقى ليا حريتي في الحياه.....يعني ابيع مبدأي في الحياه علشان ارضي الناس
و أنا مش مهم.....مش مهم اعيش
ياااااااااااااااه ده الدنيا تبقى حقيره قوي ...دي تبقى زباله.....و خساره تكون تحت جزمتي
اللي حصل ان واحد من زمايلي سألني عن حاجه عندي وهو عايز زيها.....و قلت له منين يلاقي
وهو معاه التكاليف ويمكن عشان هو مكسل.....و معملهاش....طلب مني الحاجه بتاعتي و عشان انا مردتش عليه
يقول انا مش صاحب ولا كل اصحابه ينفع يبقو اصحاب......يعني هي بقت كده!!!
انا مش بحب اسلف حاجتي لحد....وده مبدأ عندي.....ثم ان انا مش مجبر على كده .....دي حاجتي و أنا حر فيها
و ذنبي ايه ان هو مكسل اطلع انا في الآخر و حش و يقول لي سلام للأبد
و بعدين هي الصحوبيه مصالح ....تديني اللي انا عايزه نبقى أصحاب غير كده معرفكش؟
هو لازم ابيع مبدأي في الحياه و أرضي الناس و أنا ف داهيه مش مهم؟؟
ياااااااااااااااااه ايه الدنيا العجيبه دي ....و ايه الناس الغريبه دي
بس برضه معلش.....أنا الكبير ولا يهمك يا حوده .....انت العاقل
و علشان انا الكبير و مهما حصل.................ها حب الحياه و ها حب الناس
و اللي مش عاجبه يخبط دماغه في الحيطه

2 comments:

Anonymous said...

انت مش وحش ولا حاجه..وايا كان طبعك حلو ولا وحش لازم تكون انت وتقتنع بطبعك وتعدله منك لنفسك.انت حر
بغض النظر عن صاحبك الوصولى ده وانك كان لازم متقولش عليه صاحبك من الأساس،لكن كل واحد وليه طبعه وحر فيه.وسيبك منهم انت اولهم :)
ميناس خطاب

Ma7moud So3ody said...

اشكرك يا ميناس....بس المشكله ف حاجه
مش عارف لو كانت مشكله ولا ميزه
لما حد يحتاجني حتى لو كان زي " صاحبي ده " مش باعرف اقول لا
عارفه لما بسامح...بحس ان انا كبير قوي و ان اللي غلطان ده صغير مووووووووووووت