Tuesday, November 20, 2007

صباحوووووووو 2

بحب الحياه بحب الناس - محمود سعودي
هاي..ازيكو

وحشتوني جدا جدا جدا

انا كنت متوقف لفتره علشان كان عندي امتحانات كتير

ياللا محدش واخد منها حاااااااااااااااجه

المهم

دي صوره كده من تصويري ع الماشي

اكيد طبعا لا تعليق...لأ غلاسه بقى في تعليق

كلمه الصحراوي مكتوبه الصحرواي

فكرت..اللي كتب الكلمه دي كده مش راجل اهبل يعني ولا مؤاخذه

وبعد طول البحث و التفحيص و التمحيص

وجدت في اللغه الانجليزيه كلمه في غاية الروعه

ان واي على وزن

WAY

طريق يعني

شكلك فاهم يا نصه

الراجل مش بيهزر يا جدعان...صحرواي يعني الطريق الصحراوي .....يخرب بيت جهلكم

حسبي الله و نعم الوكييييييييييييييييييييييييييييييييييييل

9 comments:

sa'7so'7te said...

هاهاهاها
بجد احنا اللى جهلة

mohamed emera said...

ههههههههههههههه
سبحان الله
ممكن يكون فعلا قاصد كدة تصدق فلسفه بقى
الطريق الصحر واى
هم يبكى وهم يضحك

loza said...

العلم نووور D:

Ma7moud So3ody said...

sa5so5ty....
الاعتراف بالحق حاجه زي الفل :D :D

mohammed..
منور المدونه ....أهلاً بيك يا باشا

Loza...
أكيد اكيد :D

Anonymous said...

بجد تحفة
الموضوع ده لازم ينزل فورا في كلمتنا

Anonymous said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا اعرف ان الصحافه عمل شريف تقتضي ان يكون الكاتب او الصحفي في غاية الادب واللياقة في نشره لفكرة او في عرضه لعصارة عقله البشري الذي اوجده اله ليكون بناءا عبر حياته القصيرة واحترم رئي الاخرين مهما كان لكني لاافهم ابدا كيف يكون لشاب يدرس في الطب وكاف في بيت الله الحرام ان ينشر موضوع علي ابصار اهل التدوين يحتوي علي شتم وسب ويخرب بيوتكم وصدق الرسول حين قال ليس المسلم بالسباب ولاصخاب ولافحاش ولابذئ ارجو احترام عقل المتابعين وذوقهم واعلموا اننا في بلد مسلم ويحترم الاخلاق والصحافة فن راقي تحتاح لناس راقيه واعتقد انك يادكتور سعودي شخص راقي وتحترح متابعيك فارجو ترك اسلوب الشاره والتزام اسلوب الصحفي المحترم ليكون لك مستقبل راقي ومحترم ولك مني السلام

Ma7moud So3ody said...

اسلوبك من الكلام يدل على انك لا تفقه اي شئ من الصحافه
هذا ليس له علاقه بطوافي بالبيت الحرام و لا بدراستي الصيدله يا محترم
و بعدين انا مش قليل الأدب..في اختراع اسمه مقال ساخر ممكن نستخدم فيه كلمات دارجه و بعدين انا مش بقول كلام قبيح يا حضرت ولا هو سب يحمر له الوجه
م الآخر هي دي دماغي و انا حر..انا عامل المدونه علشان اقول رأيي بحريه و اعبر عن اللي جوايا
مش عاجبك ميهمنيش ...افتح لنفسك مدونه و اعمل فيها اللي انت عايزه..و مش عايز وجع دماغ..انت مش هتتحكم في اسلوبي كمان..ده انت غريب

شرفتنا ع العموم يا استاذ.....انت اسمك ايه يا كابتن؟؟

Anonymous said...

من كلامك افقك ضيق جدا ويبدو اني لم اشرفك انت شنيت حرب بارلغم من ان كل كلامي كان محترم لكن الصحافه في مصر طبيعتها كده عشان كده هي في اخر التصنيف الصحفي العربي وعموما انت عينه من كلمتنا شكرا لانك اديت صوره حلوه عنها واسف اني مريت بمدونتك ىكانت غلطه مش هتتكرر

Ma7moud So3ody said...

عاشت الاسامي